Dodii!

Nyt sitä sitten on muutettu tänne Tuusulaan Kuninkoimaan, alaisiakin on ihan kivasti jo, pari tuommoista karvaturilasta joista kuulemma toinen on mun isukki (tai siks ne sitä kutsuu ainaski) ja toinen (joka btw on jo niiiiin alistettu näillä tikareilla) jota ne kutsuu milloin DeeDeeksi, milloin Tittikseksi, Pörriäiseksi jne... Tosi tommosia lussahtavia nimityksiä, toisinku mulla :)

No, mut asiaan heti, eli tein jo perjantai-iltana kun olin kämpän katsastanut, niin selväksi tolle urospuoliselle kaksjalkaselle että se on mun palvelija, tuon naaraspuolisen kanssa täytyy olla vähä nöyrää poikaa vielä kun se nähtävästi jakelee ruuat tänne lattiatasoon. Eli täytyypi vissiin odotella että tässä kasvaa isoksi ennenku sen kanssa tekee tilit selväks totaalisesti.

Taktikoin aika kivasti perjantain vielä, hillitsin itteni enkä näyttänyt todellisia karvojani ts. hampaitani, mutta lauantai-aamuna en enää voinut pidätellä itteäni vaan samointein syöksähdin tuon "Papan" rintaan kii ku se peittoaan raotti ! Ja siitä jakelin tasapuolisesti reijityksiä kumpaankin kaksjalkaseen! Hah!

Ihan kiva pleissi, paitti että kun mua tuupitaan pihalle koko ajan just  ku edes aattelen ettiväni pissipaikkaa sisältä..Ja sit noi on aika yrmeitä noi Isukki ja Dee vielä, kyttäävät meikäpoikaa ku sirkuseläintä! Välillä oikein ärähdän niille että mitäs hem***tiä! Ettekö oo vauvaa nähny ennen täh?

Maitobaari täältä vaan puuttuu, kumma juttu että se jäi sinne entiseen kotsuun, kyl seki ois tänne mahtunut mukaan?

Automatka tänne kotsuun kesti kuulemma pari tuntia mut mä otin sen varman päälle lepäämällä että sit jaksaa sataprossasesti tsekkailla tän uuden kotsun vielä ennen ku tuutulaulut tulee.

Lauantain mä sit tosiaan alotin näyttämällä heti kaapin paikan kaikille viideltä aamulla, eli mammaa ja pappaa näykkien, ruokaa huutaen ja sit mä kerkesin jo ihan hyvin näykkimään noita karvasiakin kun ne tepasteli viattomina uhreina mun ohi! Hah!

Se äijäspuolinen kaksjalkanen varmaan sai jo mun näykkimisistä tarpeekseen kun hävis ku pieru saharaan koko päiväks, tuli vasta illalla kotio ja toi mukanaan jotkut pari ihmistä mua kattomaan, Tuusulan seittemättä ihmettä. No onneks meil oli päivälläki äksöniä kun semmoinen vanhempi 2-jalkanen ja vanhempi 4-jalkanen tuli ja toi lahjoja mulle. Mamma kutsui 2-jalkasta Kirsti-mummuks ja hopotti siitä 4-jalkasesta mulle "että se on sun isoäitis". Afa se taisi olla. vai Afi. meneehän näissä sekasin, jompikumpi niistä on siis Isukki ja toinen mun isoäiti. Sit taas lepäiltiin.

 3 sukupolvea Äffiä: Afi, Afa, Ufo

  Minä ja Kirsti-mummu (se ymmärtää tämmöisiä pieniä vaaveja)

Raahasi tuo Mamma mut semmoisen narun päässä ulkoilemaanki pariin otteeseen, ai vitsit että mä vihaan sitä kaulaan tulevaa kappaletta. Pistin kyllä tosi vastaan koko touhulle! No sit se raahasi mua sylissään pitkin pitäjiä kun kuulemma piti noita Isukkia ja Deetä pissittää myös. Pöh, oisivat tehneet takapihalle niinku mäki. Ja kakkoja varten mä kekkasin muuten tosi hyvän ison vessa-huoneen, tosin tuo Mamma ei vissiin siitä oo tykänny ku napisee jotain että "kuka tänne makkariin on paskat vääntäny", no se on nyt mun paskahuussi.

 (Minä hurjana koulutan Deetä)

Ja näin sunnuntaina on sama meno jatkunut eli hyvältä näyttää :). Mamma tarjosi mulle jotain vihanneksia, porkkana vai mikä se oli kurkku, eeehei! se ei nyt o ihan käsittäny että ei meikämanne mikään viherpiiperö ole! No onneks se sit tuli järkiinsä ja tarjoili jo papanoiden kanssa naudanmahapullan ja tonnikalaakin sain makustella. Sit on ollu tota kermaviiliä joka on iha ookoo. Koskakoha niitä pihvejä alkaa tipahtelee? Niitä noi vanhemmatki partanaamat taitaa odotella kun eivät koske kirveelläkään Mamman tarjoilemiin ruokiin. Hmmm...eli pitäsköhä munki tiukentaa vähä linjaa näitten ruokien suhteen jo jos sillä jotain parempaa sais...hmm

 Isukki ja mä (täs kuvas voitolla vielä!)

Isukin kanssa otettiin sunnuntaina painia jo, no sehän tietty voitti kun on tuommoinen köriläs, mut oottakoon vaan kun meikäpoika pääsee näistä vauvanutuistaan eroon! Nii ja sit mä kekkasin että et jos Mamma ei leiki munkaa taisteluleikkejä niin sit mä roikun sen puntissa ja sukissa ja tapan niitä! Heh, täten se ei voi olla huomaamatta mua! Isukki kuulemma kans harrastaa tota puntissa reuhtomista ja Mamma ja Pappa jo ilolla odottavatkin että kun meitä on sitten vähän ajan päästä kummankin jalan puntteihin roikkumaan! Tasapaino se pitää asiassa ku asiassa olla nääs!

Kattellaan, t: aikamiespoika-Ufo

ps. 7viikkoa täytin muuten tänään :)