Huhuh, eilinen olikin yhtä pyöritystä meikäpoikalla kun tavanomasten päivälenkkien, lelujen tappamisen ja keittiössä kirkumisen lisäksi lähdettiinkin ensteks shoppailemaan! Matkassa ei ollut mitään muuta ku vikaa kun jouduin jonkinsortin rangaistuskoppiin siellä autossa ja vaikka kuinka huusin niin tyhmä-Mamma ei mua syliinsä nostanut sieltä ! No lopulta sitten kun parkkeerattiin paikoilleen se nosti meikäpoikan ulos sieltä kopista ja kantoi semmoiseen iiisoon kotiin jossa oli paaaaljo luita ja leluja! Wau! Sit sieltä tuli 2 tätiä mua pussailee (yäk, no okei, olin vieraskorea kuiteski) ennen ku pääsin lattiatasoon vähän tutkailee mestoja. Se pytinki on varmaan niitten tätien. Ja oli siellä semmoinen valkoinen täplikäs isompi 4-jalkanenkin, mut se raukka katteli mua kaltereittensa takaa vaan? Kyl mä kävin sit kuiskuttaa sille että "elä huoli, mä järkkään pelastuksen sulle sieltä vankityrmästä..."

No siellä mä sitten intouduin tervehtimään kohteliaasti muutkin asiakkaat ja kiertelin siellä yksinäni shoppailemassa kun Mamma se taas jäi suustaan kii. Yhtäkkiä joku huusi siellä kaupassa (ihanko ois ollut vielä meidän Mamma?) jotakuta "Pikkumiestä", mäki rupesin kattelee ympärilleni että mihinköhä kyseinen kaveri on kadonnut (ja mitä meijän Mamma BTW sitä ettii?!) , no sit se toinen Tätsky siellä kaupassa huusi mun nimeä ja kirmasin tietty heti hyllyjen välistä niitten luo ett´ what? Nii sit tuo meijän Mamma nostaa mut syliin ja hopottaa että "missä sää oikein olit...?) On se outo välillä, no ostoksilla tietty. Sitä varteha me tänne tultiin?!

No kauppareissu huonoin juttu oli kun Mamma intoutu ostaa mulle semmoisen vauvanutun, jota jouduin sovittelemaan, tuossa tuommoinen nolo kuva kotona siitä (kaupan tätskytkin otti musta kuvia... eli nyt tää nuttujuttu vuotaa jo jokapuolelle ja kaikki nauraa kohta että tuommoisia vaatteitako iso mies pitää...)

Sain mä pari tuommoista kumista leluakin, mut kun tuo Isukkiki halus leikkiä niillä:

Sit hei kelatkaa! Mä raukka joudun tonne pakkaseen IHAN_OIKEASTI nyt tekemään tarpeeni , takapihalla eli mun huussissa on noin paljo luntaki  

No sit illalla lepäilyjen ja päikkäreiden jälkeen lähdettiin Mamman kanssa vielä käymään naapurissa hakemassa vaakaa jotta saadaan punnattuu meikäläistä. No siellä oli 2 ihan uutta kaveria! Harmi vaan kun noikaa ei lähteny painimaan mun kanssa:

 (Minä ja Lolita, sil on kivat huulet mistä vois napata kii, ja sit sillä on semmoinen vesihana siellä huulissa kanssa!)

Sit täs oli se urospuolinen, se oli ihan hopona mun kanssa, kytsäs vaan papanakippoonsa keittiössä:

Mä tietty tsekkasin koko niitten pleissin läpi ja kävin niitten punkatki kokeilee:

        (kuvat: Niina Malmivuori :)

No sen pituinen se päivä taas, painoa oli semmoinen 1600g, eli kyl mä luulen että musta tuommoinen Hessun ja Lolitan kokoinen ainaski tulee. Antaspa tuo Akka (Mamma) vaan enempi ruokaa, aina saa nykysin olla kirkumassa keittiössä...

T: Ufo seikkailus-miäs