Meikäpojalla onkin taas ohjelmaa riittänyt!

Viime viikolla aloitettiin Mamman kanssa jo agilitykoulutukset täällä kotsussa. Mamman näpeissä oli hyvänmakuisia nameja niin meikän ei tarvinnut muutaku seurata kättä vaan ja välillä sitten sormen päistä heltisi namia suuhun! Eli ei vaikeeta! Voi sanoa että meikä osaa jo! (miten noi vanhemmat karvanaamat muka on vuosikausia treenannu tätä lajia ja vieläki joutuvat opiskelemaan..?! ) Välillä kiipeiltiin semmoisen puisen lankun yli jossa sitten piti pysähtyä lopussa ja namia tuli, ja välillä kierrettiin tolppia. Hauskinta oli juosta täysii semmoiselle muoviselle kannelle ja hakea nami sieltä! Sitten Mamma pisti noi vanhemmat partanaamat punnertamaan sen lankun päällä niin meikäläinen yritti sabotoida niiden jumppasessioo repimällä ja raastamalla niitä parhaansa mukaan ! Valitettavasti kuvia näistä sessioista ei ole kun Mammalla oli täysi työ meijän kolmikon kanssa eikä se kerinny kameraansa hakea...

No sit perjantaina mä pääsin jo oikeella agihallilla vierailemaan, emmä vielä viittiny mitään esteitä mennä ettei tuu paha mieli isukille ja Deelle (mä kun osaan ne kuiteski jo..), mutta ihan nasta pleissi, katteltiin niitä häkkyröitä siellä, vetäsin vähä hiekkaa nenääni ja sitten taas lähettii ulkoilee.

Lauantaina meille tuli sitten vieraita, mun tyttöystävä poikkes käymään:

 (Ella-käppis)

Dee rupesi vaan hankalaks ku se piti sitä kans tyttöystävänään!

Dee nuohosi koko ajan sen takapuolessa, sit Isukkiki käväs sitä pariin otteeseen nuuhkasee niin pakkoha munkin oli jo tarkistaa että mitä siellä oikein on.. No joo? Se on tyttö siis? Oli kiva repiä välillä jotakuta muuta jo ku rupeehan noihin meijän vanhuksiin jo pikkuhiljaa kyllästyy:

 (Mamman kommentti: Voi Ella parka! )

Tosi kiva juttu että Ella ja sen emäntä Inka kävi, mut hei! Sen villapaidan ois voinu jättää tuomatta! Mamma ei vissiin tajuu että "Inhoan-Vaatteita" on periytyvää, se on se yks pieni kromosomi joka sen määrää..Vähintäänki sen Inkan ois pitäny semmoinen osata laskea!

 (Tässä mä just ja just suostun istumaan tää pääl...)

Mut oikeesti! Ei koirien ole tarkoitus pitää vaatteita, Iskäki on samaa mieltä ja mä otinki siitä jo oppia että heittäydyn mahalleni makaamaan heti ku mut puetaan enkä liiku mihiskää enää!

Lauantai-illan lenkillä törmättiin vielä uusiin käppänätyttöihin, tai Isukki ne ainaskin tunsi jo entuudestaan, mustahopioihin Helmiin ja Vikiin.

No sitten muuten on päivät menny meikäläisen pyörittämällä rutiinilla, yöllä mä herätän 2 tunnin välein Mamman ja Papan, haluun ulos pissalle ja sithän mua enää nukutakaan olleskaan ! Päivällä mä autan Mammaa kaikessa mihin vaan kykenen, ja jossei se mua muutes noteeraa niin sit roikun puntissa kii.  Eilen ku mä täytin 8 vk niin Mamma taas punnas ja mittas mut ja painoa oli kertynyt 1800g ja korkeutta n. 21cm. Eli pikkasen ollaan jäljessä tavoitemitoista vielä!

Tossa vielä kuvia musta ja Isukista! Nykysin mä voitan sen jo ku se makaa selällään niin mä hyppään sen mahan päälle ja puren kurkusta

 (Taustalla näkyy muutes mun lentävä-lautanen, sen päällä on kiva tasapainoilla!

 (okei, kyl me välillä Iskän kans suukotellaanki...)

t. Uhvo-taavetti