Vaikka Kasvattaja-mamma (eli toisinsanoen "Old-Mammy", Deen vanhamamma lähettelee sille kuulemma suukkoja aina, "kisses from old-mammy" vaikka ei Dee enklantia osaakaa, se ku puhuu vaan Ruottia ja vähä suomee...) ei uskokaan mutta meikäpoikasta ei välttis tuukaan käppänää! Vaan Kääke. Se on kuulemma käppänän ja keskarin välikokomuoto meissä partasuissa? No mutta viikonloppuna se O-M pääsee sen itse toteamaan kun mennään mun vanhaan kotsuun yökylään! Mamma tossa jo sopotti mun korvaan että "Muista näyttää sitten kaikki nuo sun kivat taikatemppus siellä O-M:lle ja sen lapsukaisille", no mä yritän parhaani varmasti  !

Meikäläinen joutui sitten jo kouluunkin, plääh. Vaikka ihan kivaa siellä on kun ei tarvi ku vähä olla kuuntelevinaan Mammaa niin johan siltä namia tippuu mun kiduksiin. Mamma on yrittänyt siellä opettaa mulle jotain "EI"-sanaa, mut mä en kyl oikee saa hajua että mitäköhä se sillä haluu kertoa, se varmaan tarkottaa että "mene hanakammin ruokakipolla" tai jossain tilanteissa "revi lujempaa sukasta". No se on niin epälooginen toi meijän Mamma välil. Parempii antaa mennä yhdestä korvasta sisään vaan ja toisesta ulos...

Sit Mamma on kuskannu mua sinne agilityhallille kanssa joka viikko (siis mua, noi isommat pääsee siinä varjolla käväsee sitten kans hallilla) (Mamma: siis sinä se varjolla siellä kuljet?) No anyway. Mä pinkasen heti autolta halliin, ja Mamma juoksee kanssa perästä, ei mua haittaa vaikka siellä ois muitakin treenaa samaan aikaan, sinne sekaan vaan! Mut sit Mamma kaappaa mut syliinsä naama punasena ja pahottelee kun häiritään niitä muita. Höh. Mä haluun treenaamaan!

Tuossa vähän kuvia hallin pellolta kun pompitaan Isukin ja Dittiksen kanssa hangissa:

 

 (Hitsit kun noitten täytyy koko ajan painaa täysiä eteenpäin, mä tuun kyllä sitten kun mua itteäni huvittaa... )

 

 

 (Dee se yrittää olla joku valokuvamalli vai...höh)

 (no just joo..)

Sit yks päivä oltiin tapaa mun yhtä pumi tyttistä, meistä tulee kuulemma tulevaisuuden pari

 (Pirre ja minä )

(Pirren ja meikän isukki on kuulemma veriviholliset keskenään, no me ollaan sitten Pirren kanssa vähä niinku Romeo ja Julia )

Mutta tapaamisiin taas! Meikän täytyy mennä pakkaa reppua viikonlopun perhetapaamista varten!

T. Aikuinen mies mä oon...ainaski omasta mielestäni?