Meikäpoikan kuulumisia taas:

Meikäpoika on kasvanu aikalailla (Mamma:"nii, leveyssuunnassa..") ja on koko kylän Kunkku nykyään! Mä komennan kaikki tutut ja tuntemattomat ja pidän semmoista mekkalaa aina että varmasti kaikki tietää kun meikä tulee paikalle! Kovaa hommaahan se on, mutta pakkohan se on näyttää kaapinpaikka oitis tuntemattomilleki, mulle ku ei ryttyillä! Isukki ja Tittishä ny tietty on jo ihan hätää kärsimässä (muahhahah!) ku hokasin että miten sohville pääsee! Nyt ne ei voi enää pakoilla mua jos mä haluun vähä retuuttaa niitä!! Hah! Silkalla Sisullahan nimittäin menee vaikka läpi harmaan kiven!

Tossa vähä ulkoilukuvia meikästä Isukin ja Tittiksen kans:

 Ei Tittis oo mua selättäny, mua vaan alko väskää vähä...

 mitäs siinä kuvailet! häh!

 Iskä yrittää olla kuvauksellinen, pöh!

 Iskä juoksee...

 ...mut mähä juoksen kovempaa!

 

No viimeviikonloppuna kävi sitte sillei että jouduin taas kursseilemaan Mamman kanssa. No se oli ihan kivaa ja iisiä, niin kauan ku on ruokaa tarjolla niin mähän seison vaikka päälläni. Mut sit tehtiinkin jotain MAAAILMAN kamalinta! Mamma pakotti mut semmoiseen isoooon altaaseen joka oli täynnä vettä!

 

Siis arvatkaa KÄRSINKÖ! Tommonen halvatun kapine vielä pistettiin päälle! ei muuten naurattanu pätkääkään!

Mamma on niin julmuri!

Mä huusin Mammalle joka välissä että ei HELV***TI! Mä en enää mee tonne hukutettavaks! mut se sika vaan naureskeli mulle!!!

Se oli kyllä mun elämäni kauhein kokemus! ja kaikenkukkuraks jouduin kahtena päivänä vielä sinne nöyryytettäväks! Tittiski oli joutunu uimaan mun jälkeen, mut se oli ihan lungisti siitä hommasta! no sillä ei tunnetusti ookkaa kaikki rattaat tallella. Iskä odotti autossa, mut sit ku mä kerroin sille että mihin siellä sisällä joutuu niin se ei suostunu enää tulee autosta Mamman kanssa edes pissalle, sitä kun on kanssa kuulemma USEASTI kidutettu tuollei!

Mä lupaan olla kiltimpi jos rangaistukseks joutuu sinne Kylpylään! Lupaanlupaaaan!

t: Uhve-Duudeli