No nyt sitä sai vasta patistettua tuon Mamman koneen äärelle päivittämään munkin kuulumisia kun se on lomilla ja muutama päivä ollaan välillä kotonakin. Koko kevät mentiinki niin tukkaputkella (btw. mun tukka on kasvanu ihan sikana! samanlaiset etutöyhdöt kuulemma ku äiteelläni! tosin Mamma uhkasi pätkästä ne kun mun pieniä ja pirullisia nuppineulanpää-silmiä ei näe enää..). Ensteks oli pelkkää aksaa ja aksaa, sit se loppu ku seinään ja nyt ollaan sitte tehty retkiä semmoisessa jumalattoman isossa altaas (ihan ku kylpyläs sitä märkää inhaa ainetta paljo!) semmoisella kelluvalla ja kovaa vauhtia menevällä menopelillä. Se on ihan ookoo ku maisemat vaihtuu ja päästään seikkailemaan aina uusille mantereille. Mä oonki nimittäny itteni Kolumbukseks.

Mut palataanpa vähäs taakkepäin ja laitetaan aikajärjestykseen tätä kuvasaldoa meikäpojasta:

 (meikä joutu kidutettavaks! repivät karvoja irti musta vaik en TOD! haluis! Tuolla Leenatätillä mistä tää kuva on niin yritin taas sentäs olla vieraskorea, mut hitto sit ku Mamma rupesi tekemään samaa kotsus mulle niin nappasin sitä kädestä oikein kunnolla kii..okei, no sit kyl sainki turpaani...

No täs kuvas me ollaan sit taas Mamman kaa kavereita:

Sit täs on mun seikkailukamu Pyrde-Pöö, se on kuulemma rodultaan töötti tai jotain.

Sit käytiin ekaa kertaa mökkeilemässä! Se oli ihanaa kun sai juosta ilman rihmankiertämää pihaa ympäri!

 (iskä yritti muka et en ois saanu sen frisbeetä! Hah! Mähä vien kaikki sen suusta!

 (hyvät käytöstavat ne olla pitää!  )

 (näin me aina Iskän kanssa, se on meikän kumipatja   )

 

Ja tässä tulee kuvia viime viikon mökkielämästä:

 (läkähdyn! mutta en ui!)

 (soutuvenees oli tylsää, mä vetäsin kynsien pureskelun jälkeen tirsatki. Iskä se kävi vaan kuumana kun saivat jonku kalan tai jotain. En mä sitä kyl nähny ku olin niin väskä  )

 (no okei..kyl mä vähä sentäs lutrasin, hui ku se on ällöä!)

 (iskä oli ihan vesipedoin meistä, kai se yritti todistella jotain hakemalla keppejä vedestä. No mä ootin rannassa että se tuo sen kepin,nappasin sen ittelleni ja otin siitä sitten kaiken kiitoksen ja gloorian  )

 (hui! näin me aluks Tittiksen kanssa vältettiin sitä märkää ainetta! Tittis ei myöskään tykänny kastella hienoja helmojaan vaan lymyili pusikoissa vaan  )

Sit pari lintukuvaa viel! Tittis seisoi kuin paremmatki metsästyskoirat yks ilta tuommoista:

Ja nää tämmöiset oli enempi meikän mieleen:

Ja Iskä meni sekasin näistä:

Että semmoista tällä erää, kohta me vissiinki pakataanki taas reput ja lähetään sinne isoon kylpylään seilaamaan ja löytämään uusia mantereita! Palaamisiin!

t. Tex-Willer (joo, mul on kuulomma sääret ku länkkärillä.. ) alias Menninkäinen